Informacje o centrum terapeutycznym ze Szczecina

Owoce

Centrum terapeutyczne AspiPlaneta znajduje się w Szczecinie i powstało z myślą o niesieniu pomocy najmłodszym. Od wielu lat udzielamy wsparcia dzieciom i młodzieży. Prowadzimy zajęcia indywidualne oraz grupowe, zawsze dbając o miłą i komfortową atmosferę podczas spotkań.

Specjalizujemy się w:

  • sensoplastyce,
  • terapii integracji sensorycznej,
  • terapii ręki,
  • treningu umiejętności społecznych.

 

 

Zespół


 

Anna Jodko


Wykształcenie:

  • Studia podyplomowe „Integracja sensoryczna – diagnoza i terapia”
  • Licencjat „Pedagogika opiekuńcza z resocjalizacją”
  • Magister „Doradztwo psychospołeczne”
  • Studia podyplomowe „Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną”
  • Studia podyplomowe „Przygotowanie pedagogiczne”

Szkolenia, certyfikaty:

  • Metody i techniki pracy z uczniem ze spektrum zaburzeń autystycznych w szkole ogólnodostępnej

 

Ewa Rutkowska


Wykształcenie:

  • Studia Podyplomowe - Neuropsychologia kliniczna
  • Studia Podyplomowe - Neurologopedia
  • Psychologia (magisterskie)
  • Kurs Kwalifikacyjny z zakresu Pedagogiki Leczniczej
  • Studia Podyplomowe - Trener Umiejętności Poznawczych
  • Zarządzanie oświatą
  • Studia Podyplomowe - Logopedia
  • Pedagogika Specjalna – Oligofrenopedagogika (magisterskie)



 

Anna Katarzyna Bagińska


Wykształcenie:

  • magister politologii
  • studia podyplomowe „Terapia i edukacja dzieci i młodzieży z autyzmem oraz zespołem Aspergera”
  • studia podyplomowe „Przygotowanie pedagogiczne”
  • studia podyplomowe „Pedagogika specjalna”
  • obecnie w takcie studiów magisterskich na kierunku psychologia

Ukończone szkolenia, kursy i warsztaty:

  • Terapia i diagnoza Integracji Sensorycznej Kurs I oraz II stopnia (Centrum Integracji Sensorycznej Warszawa)
  • Indywidualna Stymulacja JOHANSEN IAS
  • Terapia ręki kurs I, II oraz III stopnia (certyfikat nr 094/TR/2019)
  • Trening umiejętności społecznych (TUS).Terapia grupowa dla dzieci ze spektrum autyzmu.(Fundacja Pomoc Autyzm) (certyfikat 3/TUS14SZ02/2019)
  • Wybiórczość pokarmowa dzieci. Charakterystyka, diagnostyka i strategie pomocowe.
  • Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi problemami w nauce –Szkolny Program Interwencyjny Sally Goddard Blythe oparty o integrację odruchów oraz ocenę neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP” (nr 4569/INNP/2019).
  • Trener warsztatów dla rodziców dzieci z ADHD, ZA, Zaburzeniami zachowania
  • Trener kontroli złości
  • Trafna diagnoza i skuteczna terapia w codziennej pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju
    AUTYZM- ADHD-ZD- MPDZ- DYSPRAKSJA- ZABURZENIA MOWY DZIECKA- DZIECKO Z TRUDNOŚCIAMI SZKOLNYMI ( Ogólnopolski kongres wokół Integracji Sensorycznej)
  • Praca z dzieckiem z zaburzeniami mowy , pamięci , myślenia – wykorzystanie zasad i elementów ćwiczeń Bilateralnej Integracji podczas terapii Si
  • Pierwsze kroki po diagnozie (Fundacja Pomoc Autyzm)
  • Jak rozbudzić motywację wewnętrzną dziecka z ASD? (Fundacja Pomoc Autyzm)
  • Jak wspierać wysoko wrażliwych?
  • Budowanie samoświadomości i samoakceptacji.
  • Podstawy coachingu w pracy trenera i nauczyciela.
  • Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych.
  • Podstawy motywacji.
  • Rozwój kreatywności.
  • Gry i zabawy integrujące grupę.
  • Proces wspomagania kompetencji kluczowych – szkolenia i doradztwo
  • Swiming with autism ( konferencja)
  • Autyzm w domu i w szkole (konferencja)
  • XX Światowy dzień FAS w Polsce – Fascynujące rozmowy na XX lecie (konferencja)


 

Sylwia Falkowska- Marchewka


Szkolenia, certyfikaty:

  • Kinezjologia edukacyjna „Brayn Gym” Metody dr. Paula Dennisona i Gail Dennison
  • ACC komunikacja wspomagająca i alternatywna –jak zacząć pracę w obszarze komunikacji z dzieckiem lub osobą dorosłą z autyzmem (I stopień)
  • ACC komunikacja wspomagająca i alternatywna –jak zacząć pracę w obszarze komunikacji z dzieckiem lub osobą dorosłą z autyzmem (II stopień)
  • Terapia Ręki
  • Trening Umiejętności Społecznych
  • Arteterapia w pracy z dziećmi i dorosłymi
  • Bajkoterapia w praktyce
  • Plastyka sensoryczna jako holistyczna metoda wspierająca rozwój dziecka
  • Autyzm w domu i szkole (Konferencja)
  • Terapia przez zabawę
  • Metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne
  • Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży
  • Zaburzenia koncentracji uwagi u dzieci w kontekście zaburzeń Si